Ko išmoks vaikai?

  • Eksperimentavimo
  • Matematiniu konceptų taikimo praktikoje
  • Elektronikos pagrindus
  • Algoritminio mastymo
  • Inžinerinio mastymo pagrindai
  • Funkcinio dizaino pagrindų
  • Funkcionalaus išradingumo
  • Praktinės fizikos
  • Programavimo grafinio pagrindų ir sudėtingesnių programavimo funkcijų
  • Darbo projektinėse veiklose
  • Nestandartinio mąstymo
  • Laiko valdymo
  • Nuoseklaus planavimo
  • Anglu kalbos techninių terminų
  • Darbo etikos

Amžius

Vaikai priimami į šią grupę, kai jiems sukanka 11 metai tais kalendoriais metais, kuriais vyksta priėmimas į programą. (Šiuo atveju į 2017/18m. programą 5 klasę gali ateiti vaikai, kuriems sukako/sukaks 11m. nuo 2017 sausio 1d. iki 2017 gruodžio 31d.)

Vaikų skaičius grupėje.

12 vaikų

Robotika 5 – 6 klasei

Robotikos Akademijos būreliuose, pagrindinis tikslas yra išmokyti išradėjus , kad mokymasis yra visą gyvenimą trunkantis procesas, ir kad geriausia investicija visada yra į savo žinias bei patirtį. 5-6 klasių išradėjams, visi metai yra skirti, parodyti MATEMATIKOS galią ir praktiškumą, atskleisti matematikos grožį, genialumą bei praktiškąjį paprastumą.

Draugiškieji išradėjai yra supažindinami su šiuo metu labiausiai pasauliui reikalingomis kompetencijomis. Tai STEAM kompetencijos. Šių kompetencijų atstovai ir turėtojai yra labiausiai geidžiami visame pasaulyje. Taip pat šiame būrelyje yra aiškinama, daugybė matematikos pagrindų ir praktinių teorijos pritaikymų, remiantis populiariausia kompiuterinių žaidimų (Minecraft, League of legends, Overwatch, Battlefield) pavyzdžiais. Atkuriamos, žaidimuose naudojamos konstrukcijos ir užduotys.

5-6 klasių programoje draugiškiesiems išradėjams visos kompetencijos yra aiškinamos per matematikos ir robotikos prizmę. Mokykloje, pamokų metu įgautos matematinės žinios yra užtvirtinamos, panaudojant jas praktinėse užduotyse su robotais. Jų konstravime, programavime ir tęstavime. Žemiau pamatysite kompetencijų kampainį, kuris paaiškiną, iš ko susideda metų programą:

S-Science (Moksliniai tyrimai,eksperimentai,bandymai,Jų fiksavimas)
T-Technology (Įvairūs būdai įgyvendinti problemų sprendimus, naudojantis įvairiomis technologijomis ir įrankiais)
E-Engineering (Inžinerijos pagrindai, kaip projektuoti norimus pastatyti statinius, mašinas, mechanizmus, pastatus, įrankius. Nuo idėjos iki veikiančio rezultato.)
A-Arts (Dizaino svarba šiandieniniame pasaulyje, technologijos privalo būti ne tik funkcionalios ir praktiškos, bet ir kuo malonesnės akiai, ekspresyvesnės ir stilingos)
M-Maths (Be matematikos šiais laikais niekur, nei realiame gyvenime nei kompiuteriniuose žaidimuose, tai yra neatsiejama mūsų kasdieninio gyvenimo dalis, todėl reikia mokėti ją atpažinti ir pažaboti)

Pirmas ciklas – (Tikslieji mokslai + Technologijos) per Matematika
Antras ciklas – (Technologijos + Menai) per Matematika
Trečias cikslas – (Tikslieji Mokslai + Inžinerija) per Matematika

Taip pat, būreliu metu, 5-6 klasių mokiniai spręs realias pasaulio problemas, kurdami greitai įgyvendinamus problemų sprendimų prototipus, atlikinės, su problemomis susijusios eksperimentus, fiksuos rezultatus. Netik mokysis apie technologijas bet jas ir kurs, taip pat lavindami visas STEAM kompetencijas, atrasdami savo stipriausia pusę. Būrelių programos yra ruošiamos remiantis LEGO Education metodikomis, įgyta Robotikos Akademijos patirtimi dirbant neformaliajame ugdyme bei atitinka formaliojo ugdymo keliamus reikalavimus.

Naudojamasi matematikos vadovėliais FORMULE 5 ir FORMULĖ 6. Naudojama LEGO MINDSTORM EV3 konstruktorius ir grafine programavimo aplinka.

Pamokoje 10 min. teorinė dalis, 40 min. konstruoja, 25 min. išbando ir tobulina konstrukcijas, 10 min reflektuoja, apibendrina ką išmoko ir 5 min. tvarkosi.

 

Konstrukcijų pavyzdžiai iš pamokų

 
test
„Smulkių prekių automatas“ parduotuvė be darbuotojų. Mokomes Apvalinti skaičius, skaičuoti gražą.
test
„Daugiau, mažiau, lygu, kaip pasauli suvokia robotai“ Mini fidget spineriu, guoliu gamykla.“ Kaip suskaičiuoti, kiek fidget spineriu pagaminsim.
test
„Dydžiai robotų kasdienybėje. Laikas, Ilgis, Laipsniai.“