Pirmokai - antrokai

Tapk PRO: Įgalink žaidimus
Mokysimės spręsti problemas, ugdysime teigiamus įpročius ir technologinį raštingumą. Konstruosime prototipus bei programuosime.
Kartą per mėnesį mokysimės apie žaidimų naudą bei žalą. Nauji robotų jutikliai, programavimas ir įkvepiančios istorijos
leis vaikams dar labiau įsitraukti į mokslo ir technologijų pasaulį.
  • Būrelio trukmė – 90 min.
  • 1 kartą per savaitę
  • Grupėje iki 16 vaikų
  • Robotika, programavimas, kompiuteriniai ir interaktyvūs žaidimai
  • Teigiamų įpročių, finansinio raštingumo įgūdžių ugdymas
  • Turinys paruoštas pagal integruoto ugdymo programą
Lemputė

Pirmokai naujame sezone:

  • kurs veikiančias robotines konstrukcijas
  • kurs pirmas programas
  • ugdys atsakomybę, mokysis dirbti poroje
  • ugdys teigiamus įpročius
  • mokysis prasmingai žaisti kompiuterinius žaidimus
  • kurs sveiką santykį su šiuolaikinėmis technologijomis

Antrokai šiais metais:

  • kurs sudėtingesnius robotų prototipus
  • mokysis išvesti jutiklių reikšmes ir pagal jas priskirti skirtingas funkcijas
  • mokysis atsakomybės prieš save ir savo porininką
  • gebės geriau valdyti emocijas
  • mokysis prasmingai žaisti kompiuterinius žaidimus
  • kurs sveiką santykį su šiuolaikinėmis technologijomis

Kas laukia naujame sezone ir ko išmoksime?

  • Kiekvienas pasirinks ir papildomai stiprins skirtingas specializacijas: inžinerinę, programavimo, turinio kūrimo.
  • Savikontrolės – gebėjimo atskirti bei valdyti kiek laiko praleidžiame virtualiame pasaulyje..
  • Kaip susikaupti ir skirti 100% dėmesio dabartinei užduočiai?
  • Analitinių gebėjimų – kur suklydau, kokį veiksmą galėjau atlikti kitaip, kad gaučiau norimą rezultatą.
  • Komunikacijos kompetencijų – kaip komunikuoti su savo komanda, kad komunikacija visuomet būtų aiški ir nekiltų nesusipratimų.

Būrelio struktūra

Istorija – kiekvienos pamokos pradžioje vaikai susipažįsta su dienos
tema, dalinasi savo žiniomis, atsako į atvirus mokytojo užduotus
klausimus ir įsitraukia.

Konstravimas – kuriamas robotas, kuris atliks reikiamą funkciją.

Programavimas – vaizdine programavimo kalba rašoma
programa, aiškinamos blokelių funkcijos, kad robotas atliktų
reikiamą užduotį. Gilinamos programavimo logikos žinios.

Aptarimas – jo metu aptariame rezultatą, pasikalbame, kas sekėsi,
o kas ne, pagalvojome, ką galima padaryti geriau.

Tobulinimas – visad turime papildomų iššūkių, kad mūsų robotas
būtų funkcionalesnis.

Tvarkymasis – kiekvieną pamoką vaikai baigia susitvarkydami savo
rinkinį, patikrindami ar nepametė detalių ant grindų.

Įranga

Pirmokai ir antrokai dirba su LEGO Education WeDo 2.0 rinkiniai bei naudoja planšetes arba kompiuterius programavimui.

Nuo II ciklo pradėsime naudoti naujausius LEGO Education Spike Prime rinkinius!

Istorija – kiekvienos pamokos pradžioje vaikai susipažįsta su dienos tema, dalinasi savo žiniomis, atsako į atvirus mokytojo užduotus klausimus ir įsitraukia.

Sužinokite užsiėmimų laiką, lokaciją bei kainą

Tvarkaraščiai
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram