Ko išmoks vaikai?

  • Inžinerinio mastymo pagrindai
  • Atlikti eksperimentus
  • Matematinių konceptų taikymo praktikoje
  • Elektronikos pagrindus
  • Algoritminio mastymo
  • Funkcinio dizaino pagrindų
  • Funkcionalaus išradingumo
  • Praktinės fizikos
  • Programavimo grafinio pagrindų ir sudėtingesnių programavimo funkcijų
  • Darbo projektinėse veiklose
  • Nestandartinio mąstymo
  • Laiko valdymo
  • Nuoseklaus planavimo
  • Anglu kalbos techninių terminų
  • Mechanikos
  • Darbo etikos

Amžius

Vaikai priimami į šią grupę, kai jiems sukanka 11 metai tais kalendoriais metais, kuriais vyksta priėmimas į programą. (Šiuo atveju į 2017/18m. programą 5 klasę gali ateiti vaikai, kuriems sukako/sukaks 11m. nuo 2017 sausio 1d. iki 2017 gruodžio 31d.)

Vaikų skaičius grupėje.

12 vaikų

Robotika 7 – 8 klasei

Po pamokinėje veikloje, skirtoje 7 – 8 klasių mokiniams, draugiškieji išradėjai yra supažindinami su šiuo metu labiausiai pasauliui reikalingomis STEAM kompetencijomis. Šių kompetencijų atstovai ir turėtojai yra ypatingai geidžiami didžiausių ir įnovatyviausių kompanijų bei švietimo įstaigų.

7 – 8 klasių draugiškiesiems išradėjams, šioje programoje, visos kompetencijos yra aiškinamos per inžinerijos ir robotikos prizmę. Mokykloje, pamokų metu įgautos žinios yra užtvirtinamos, panaudojant jas praktinėse užduotyse su robotais. Jų konstravime, programavime ir tęstavime. Taip pat yra aiškinama, daugybė inžinerijos pagrindų ir praktinių teorijos pritaikymų, remiantis populiariausių kompiuterinių žaidimų (Minecraft, League of legends, Overwatch, Battlefield) pavyzdžiais. Atkuriamos, žaidimuose naudojamos konstrukcijos.

Kurso metu, mokiniai konstruos įvairaus sudėtingumo inžinernius sprendimus, pradedant nuo greičio mašinų, lenktyninių automobilių, vilkikus, sniegomobilius, tankus, motociklus ir daug kitų mechanizmų, geriausiai įkūnijančius skirtingus inžinerijos pradmenis, bei skirtingus inžinerinių sprendimų panaudojimo būdus. Užsiėmimu metu, bus pristatytos realios problemos, kurias savo sukurtais robotais, spręs į komandas suskirstyta grupė.

Pirmas ciklas – (Technologijos + Tikslieji mokslai) per Inžineriją
Antras ciklas – (Tikslieji mokslai + Menai) per Inžineriją
Trečias cikslas – (TEchnologijos + Matematika) per Inžineriją

S-Science (Moksliniai tyrimai,eksperimentai,bandymai,Jų fiksavimas)
T-Technology (Įvairūs būdai įgyvendinti problemų sprendimus, naudojantis įvairiomis technologijomis ir įrankiais)
E-Engineering (Inžinerijos pagrindai, kaip projektuoti norimus pastatyti statinius, mašinas, mechanizmus, pastatus, įrankius. Nuo idėjos iki veikiančio rezultato.)
A-Arts (Dizaino svarba šiandieniniame pasaulyje, technologijos privalo būti ne tik funkcionalios ir praktiškos, bet ir kuo malonesnės akiai, ekspresyvesnės ir stilingos)
M-Maths (Be matematikos šiais laikais niekur, nei realiame gyvenime nei kompiuteriniuose žaidimuose, tai yra neatsiejama mūsų kasdieninio gyvenimo dalis, todėl reikia mokėti ją atpažinti ir pažaboti)

Taip pat, būreliu metu, 7 – 8 klasių mokiniai, spręs realias pasaulio problemas, kurdami greitai įgyvendinamus problemų sprendimų prototipus, atlikinės susijusius eksperimentus, fiksuos rezultatus. Netik mokysis apie technologijas bet jas ir kurs, taip pat lavindami visas STEAM kompetencijas, atrasdami savo stipriausias puses.

Būrelių programos yra ruošiamos remiantis LEGO Education metodikomis, įgyta Robotikos Akademijos patirtimi dirbant neformaliajame ugdyme bei atitinka formaliojo ugdymo keliamus reikalavimus. Naudojamasi matematikos vadovėliais FORMULĖ 7 ir FORMULĖ 8. Naudojama LEGO MINDTORM EV3 Design and Engineering programa bei EV3 konstruktorius ir grafine programavimo aplinka.

Pamokoje 10 min. teorinė dalis, 40 min. konstruoja, 25 min. išbando ir tobulina konstrukcijas, 10 min. reflektuoja, apibendrina ką išmoko ir 5 min. tvarkosi.

 

Konstrukcijų pavyzdžiai iš pamokų

 
test
„Dangiškoji Geometrija“ Nuo piramidžiu iki….“ Kaip žmogaus galimybės padidėja technologijų dėka.
test
„Kelyje 2017″ Iš žaidimo į realybe. Autonominių fūrų metas, Kaip gyvensime pasaulyje, kuriame nereikės vairuoti?“
test
„Humanoidiniai robotai, žmogaus kūno inžinerija“ Ką gąli robotas, ko negali žmogus. Nuo pojučių iki galios“