Sezono naujienos!

Būreliuose vaikų įsitraukimui naudosime Virtualybę

Nuo šio sezono į būrelius integravome Virtualybę – priklausomai nuo vaiko amžiaus grupės, vieną arba dvi mėnesio pamokas perkeliame į virtualią erdvę, kur tobulėjame naudodami interaktyvius testus, žaidimus, atlikdami virtualias užduotis. Vėliau perkeliame išmoktas pamokas iš virtualybės į realybę, kur jas užtvirtiname naudodami robotus – konstruktorius.

Virtualybė – šiuo metu geriausiai veikiantis įrankis vaikų įsitraukimui skatinti.

Virtualiame pasaulyje vaikai yra pratę prie didelio kiekio itin vizualios informacijos bei sužaidybinimo elementų, kuriuos galime matyti vaikų žiūrimuose video klipuose bei žaidžiamuose žaidimuose.

Kiekvienos virtualybės pamokos pagridinė išvada, jog gyvenimas yra įdomiausias žaidimas, kokį galime žaisti, o visos pamokos išmoktos virtualioje erdvėje turi sugrįžti į realybę ir ją patobulinti.

Virtualybėje naudojami žaidimai ir jų pamokos:

Minecraft
Minecraft
Problemų sprendimas
Clash royale
Clash royale
Taktiniai veiksmai
Fortnite
Fortnite
Savianalizė ir greitas sprendimų priėmimas
Asphalt
Asphalt 9
Amžinas tobulėjimas
Arena of valor
Arena of Valor
Komandiškumas

Ko išmoksime naudodami Virtualybę?

  • Kaip veikia virtuali ekonomika, kuomet nesukuriama jokia veikianti paslauga ar fizinis produktas ir kaip atskirti realią vertę turinčius virtualius produktus ar paslaugas nuo nereikalingo šlamšto.

  • Savikontrolės – gebėjimo atskirti bei valdyti, kiek laiko praleidžiame virtualiame pasaulyje.

  • Įdomiausias žaidimas – realybė.

  • Kaip susikaupti ir skirti 100% dėmesio dabartinei užduočiai?

  • Analitinių gebėjimų – kur suklydau, kokį veiksmą galėjau atlikti kitaip, jog gaučiau siekiamą rezultatą.

  • Komunikacijos kompetencijų – kaip komunikuoti su savo komanda, jog visuomet komunikacija būtų aiški ir nekiltų nesusipratimų.

  • Komandiškumo – kaip suformuoti komandą, kokias taisykles, sistemas įvesti, kad ši dirbtų efektyviai ir pasiektų norimų rezultatų.
Virtualybės ir žaidimai

Pirmasis būrelis 
mergaitėms – išradėjoms!

Lietuva – lyderiaujanti Europoje valstybė pagal moterų mokslininkių skaičių. Lietuvoje net 58% visų mokslininkų ir inžinierių yra moterys! Nors šiuo metu dirbančių mokslininkių yra daugiau nei vyrų, situacija technologijų rinkoje, įdarbinančioje kelis sykius daugiau darbuotojų, visiškai kitokia – moterys technologijų įmonėse sudaro tik ketvirtadalį visų dirbančių asmenų.
Mergaičių būrelis

Dėl šios priežasties sukūrėme visiškai naują programą, skirtą kūrybiškoms mergaitėms, norinčioms savo kūrybą išreikšti technologijose. Siekiame ugdyti jų kūrybines bei technologines kompetencijas, sprendžiant mergaitėms aktualias ir pažįstamas problemas.
Užsiėmimuose 1–2 klasių mergaitėms naudosime LEGO Education WeDo 2.0 rinkinius ir iPad planšetinius kompiuterius. Virtualybė – kas ketvirtą pamoką.

Mergaičių įranga WeDo 2.0
Mergaičių įranga ev3
Užsiėmimuose 3–4 klasių mergaitėms naudosime LEGO Education EV3 rinkinius ir iPad planšetinius kompiuterius. Virtualybė – kas antrą pamoką.
VšĮ „Robotikos akademija“ | J. Jasinskio 16F, Vilnius, LT-01112 | info@robotikosakademija.lt | Įmonės kodas: 303015010
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram