Trečiokai - ketvirtokai

Tapk PRO: Įgalink žaidimus
Galingi robotai su įspūdingais jutikliais ir motorais, dar platesnės programavimo galimybės –
visa tai leis sėkmingai ugdyti inžinerinius ir programavimo gabumus bei ruoštis IT ar inžinerinės krypties karjerai.
Per žaidimus mokysimės valdyti savo laiką, jausti atsakomybę, bei mokysimės finansinio raštingumo.
  • Būrelio trukmė – 90 min
  • 1 kartą per savaitę
  • Grupėje iki 16 vaikų
  • Robotika ir sustiprintas programavimas
  • Kompiuteriniai ir interaktyvūs žaidimai
  • Teigiamų įpročių, finansinio raštingumo įgūdžių ugdymas
Pagrindinis
Trečiokai

Trečiokai naujame sezone:

  • kurs veikiančias robotines konstrukcijas
  • kurs pirmas programas
  • ugdys atsakomybę, mokysis dirbti poroje
  • ugdys teigiamus įpročius
  • mokysis prasmingai žaisti kompiuterinius žaidimus
  • kurs sveiką santykį su šiuolaikinėmis technologijomis

Ketvirtokai šiais metais:

  • kurs sudėtingesnius robotų prototipus
  • mokysis išvesti jutiklių reikšmes ir pagal jas priskirti skirtingas funkcijas
  • mokysis atsakomybės prieš save ir savo porininką
  • gebės geriau valdyti emocijas
  • mokysis prasmingai žaisti kompiuterinius žaidimus
  • kurs sveiką santykį su šiuolaikinėmis technologijomis
Ketvirtokai

Kas laukia naujame sezone ir ko išmoksime?

  • Kaip veikia virtuali ekonomika, kuomet nesukuriama jokia veikianti paslauga ar fizinis produktas. Kaip atskirti realią vertę turinčius virtualius produktus ar paslaugas nuo nereikalingo šlamšto.
  • Savikontrolės – gebėjimo atskirti bei valdyti kiek laiko praleidžiame virtualiame pasaulyje.
  • Komunikacijos kompetencijų – kaip komunikuoti su savo komanda, jog visuomet komunikacija būtų aiški ir nekiltų nesusipratimų
  • Komandiškumo – kaip suformuoti komandą, kokias taisykles, sistemas įvesti, kad ši dirbtų efektyviai ir pasiektų norimų rezultatų
  • Emocijų valdymo – kaip elgtis ir adekvačiai reaguoti ištikus nesėkmei, pralaimėjus, negavus norimo rezultato ar daikto.
Sezono naujienos

Būrelio struktūra

Istorija – kiekvienos pamokos pradžioje vaikai susipažįsta su dienos tema, dalinasi savo žiniomis, atsako į atvirus mokytojo užduotus
klausimus ir įsitraukia.

Konstravimas – tveriamas robotas, kuris atliks reikiamą funkciją.

Programavimas – vaizdine programavimo kalba rašoma programa,
aiškinamos blokelių funkcijos, kad robotas atliktų reikiamą užduotį.
Gilinamos programavimo logikos žinios.

Aptarimas – jo metu aptariame rezultatą, pasikalbame, kas sekėsi,
o kas ne, pagalvojome, ką galima padaryti geriau.

Tobulinimas – visad turime papildomų iššūkių, kad mūsų robotas
būtų funkcionalesnis.

Tvarkymasis – kiekvieną pamoką vaikai baigia susitvarkydami
savo rinkinį, patikrindami ar nepametė detalių ant grindų.

Įranga

Trečiokai ir ketvirtokai dirba su LEGO Educations Mindstorms EV3 rinkiniais, o nuo II ciklo - naujausiais LEGO Education Spike Prime rinkiniais.

Jie suteikia plačias inžinerinių konstrukcijų galimybes, o kompleksiška programavimo aplinka leidžia sukurti įspūdingas programas ir perprasti programavimo logiką.

Sužinokite užsiėmimų laiką, lokaciją bei kainą

Tvarkaraščiai
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram