• – 20 % nuolaida būreliams su kodu KONSTRUOK 🚀

Paslaugų teikimo sutarties atnaujinimas

Pilna paslaugų teikimo sutartis::

NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO SUTARTIS

ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ, juridinio asmens kodas 303015010, registruotos buveinės adresas Kęstučio g. 47, LT-08121, Vilnius (toliau – Akademija), atstovaujama direktorės Evelinos Burokės, veikiančios pagal įstaigos įstatus, iš vienos pusės, ir

Nepilnamečio vaiko tėvas ar teisėtas globėjas, kuris sudaro šią sutartį (toliau – Klientas), veikiantis išimtinai nepilnamečio vaiko interesams, iš kitos pusės,

Akademija ir Klientas kartu toliau vadinami „Šalimis“, o kiekvienas atskirai – „Šalimi“,

nuotoliniu būdu sudarė šią neformaliojo vaikų švietimo sutartį (toliau – Sutartis).

1. SUTARTIES OBJEKTAS

1.1. Akademija įsipareigoja pagal šios Sutarties sąlygas organizuoti mokamus neformaliojo vaikų švietimo būrelio (toliau – Būrelis) užsiėmimus, o Klientas įsipareigoja apmokėti už pasirinktą Būrelį ir vykdyti kitus Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus.

2. BŪRELIO UŽSAKYMAS

2.1. Klientas nuotoliniu būdu užsako Būrelį Akademijos interneto tinklalapyje (https://robotikosakademija.lt/) susikūręs asmeninę elektroninę paskyrą, užsakymo formoje pasirinkęs Būrelio tipą, vaikų amžiaus grupę, užsiėmimų laiką ir vietą, bei nurodęs savo ir vaiko, kuris lankys Būrelio užsiėmimus (toliau – Vaikas) asmens duomenis.

2.2. Klientas registracijos metu pažymėdamas laukelį “Sutinku su Sutartimi” patvirtina, kad susipažino su Sutarties sąlygomis, jas suprato ir Klientas visiškai sutinka su sąlygomis bei privatumo politikoje įtvirtintu jo asmens duomenų tvarkymu.

2.3. Būrelis laikomas užsakytu, kai Klientas užsakymo formoje susipažįsta su Būrelio sutartimi ir pažymi mygtuką „Sutinku su Sutartimi“ ir sumoka nustatyto dydžio mokestį už Būrelį. Atlikus užsakymą, Klientui elektroniniu paštu išsiunčiamas patvirtinimas apie gautą užsakymą ir pateikiami pagrindiniai užsakymo duomenys.

2.4. Būrelio sutartis laikoma pasirašyta, kai Klientas Būrelio užsakymo formoje susipažįsta su Sutarties sąlygomis ir pažymi mygtuką „Sutinku su Sutartimi“, tokiu būdu išreikšdamas savo sutikimą sudaryti Sutartį elektroniniu būdu. Popierinės sutartys nesudaromos.

2.5. Akademija organizuoja Būrelio užsiėmimus, jeigu susidaro ne mažesnė kaip šešių vaikų Būrelio grupė. Iki numatyto pirmojo Būrelio užsiėmimo nesusidarius minimaliai šešių vaikų Būrelio grupei, Būrelio užsiėmimų pradžios data yra automatiškai perkeliama dviejų savaičių terminui ir Klientas apie tai informuojamas elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš tris kalendorines dienas iki numatyto pirmojo Būrelio užsiėmimo dienos. Jeigu per papildomas dvi savaites nesusidaro minimali šešių vaikų Būrelio grupė, Akademija informuoja apie tai Klientą ne vėliau kaip prieš tris kalendorines dienas iki numatyto pirmojo Būrelio užsiėmimo dienos ir pasiūlo Klientui kitą Būrelio užsiėmimų vietą ir/ar laiką. Jeigu Klientui netinka Akademijos pasiūlyta kita Būrelio užsiėmimų vieta ir/ar

laikas, Akademija grąžina Klientui sumokėtus pinigus už Būrelį, atšaukia užsakymą ir vienašališkai nutraukia šią Sutartį.

3. BŪRELIO UŽSIĖMIMŲ ORGANIZAVIMAS

3.1. Akademijos organizuojami Būreliai skirstomi į du tipus:

3.1.1. Fizinis Būrelis, kurio užsiėmimai organizuojami Akademijos patalpose, mokymų klasės principu;

3.1.2. Virtualus Būrelis, kurio užsiėmimai organizuojami nuotoliniu būdu (internetu) virtualios mokymų klasės principu.

3.2. Akademija organizuoja Fizinio Būrelio užsiėmimus visų mokslo metų laikotarpiu, kuris laikoma, kad prasideda rugsėjo 1 d. ir baigiasi kitų metų birželio 30 d., o Virtualaus Būrelio užsiėmimai trunka 9 mėnesius nuo būrelio pradžios.

3.3. Būrelio užsiėmimai organizuojami vieną kartą per savaitę, kurių trukmė nustatyta užsakant Būrelį.

3.4. Virtualaus Būrelio užsiėmimo metu, yra naudojama kompiuterinė įranga su vaizdo ir garso įrenginiais, kurių Akademija neįsipareigoja suteikti Vaikui.

3.5. Būrelio užsiėmimų metu draudžiama daryti vaizdo ir garso įrašus, bei juos viešinti tretiesiems asmenims.

3.6. Mokslo metų eigoje Būrelio grupėje likus mažesniam nei numatytas minimalus vaikų skaičius, Akademija įsipareigoja apie tai informuoti Klientą ne vėliau kaip prieš tris kalendorines dienas iki numatyto užsiėmimo ir pasiūlyti Klientui kitą Būrelio užsiėmimų vietą ir/ar laiką. Jeigu Klientui netinka Akademijos pasiūlyta kita Būrelio užsiėmimų vieta ir/ar laikas, Akademija įvertina Kliento permoką arba nepriemoką, atitinkamai pakoreguoja sąskaitą už Būrelį ir vienašališkai nutraukia Sutartį.

3.7. Robotikos akademijos ugdymo programa visus mokslo metus vykdoma nepertraukiamai, taip pat ir mokinių atostogų metu, siekiant užtikrinti veiklos tęstinumą ir mokinių užimtumą.

3.8. Būrelio užsiėmimai, kurių laikas sutampa su valstybinių švenčių dienomis arba mokinių atostogomis, kai veiklos dėl tam tikrų priežasčių negali vykti įprastoje lokacijoje, yra perkeliami vienu iš toliau Akademijos pasiūlytų būdų:

3.8.1. kitu Akademijos pasiūlytu laiku ir/ar vietoje;

3.8.2. organizuojami Virtualaus Būrelio principu (nuotoliniu būdu).

3.9. Dėl Akademijos kaltės neįvykus numatytam Būrelio užsiėmimui, Akademija pasiūlo Klientui kitą užsiėmimo laiką ir/arba vietą. Akademijai nepasiūlius alternatyvaus užsiėmimo laiko ir/arba vietos, proporcingai sumažinama kito mėnesio Būrelio kaina.

3.10. Vaikui dėl asmeninių priežasčių negalėjus dalyvauti numatytame Būrelio užsiėmime ir Klientui kreipusis į administraciją, Akademija pateikia užsiėmimo vaizdinę-metodinę medžiagą Klientui elektroniniu paštu, kuri laikoma kompensacija už praleistą Būrelio užsiėmimą.

3.11. Per vienerius Akademijos mokslo metus, Klientas gali pateisinti penkis Vaiko praleistus Būrelio užsiėmimus ir neturėti prievolės už juos mokėti. Šie pateisinti kartai bus neapmokestinti tada, kai Klientas pažymės juos savo asmeninėje elektroninėje paskyroje

iki sekančio mėnesio 15 d.. Klientui atlikus pateisinimą po sąskaitos išrašymo, einamoji sąskaita nekoreguojama, tačiau užsiėmimo suma bus proporcingai išskaičiuota iš kito mėnesio sąskaitos.

3.12. Vaikui dėl svarbių priežasčių (sanatorinis gydymas, reabilitacija po kaulų lūžių, ilgo laikotarpio liga) praleidus Būrelio užsiėmimus trijų savaičių laikotarpiu ar ilgiau, Akademija neapmokestina praleistų užsiėmimų, jeigu Klientas apie tai informuoja Akademiją iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Tuo atveju Klientas turi pateikti dokumentą iš e. sveikatos sistemos arba kitos gydymo įstaigos išrašą, kuris patvirtina gydymosi arba nedalyvavimo laikotarpį, tačiau neatskleidžia jautrios sveikatos informacijos. Akademija tokius dokumentus tvarko vadovaudamasi BDAR reikalavimais, saugiai ir tik šiam tikslui.

3.13. Vaiko Būrelio užsiėmimų lankomumą Klientas gali tikrinti prisijungęs prie savo asmeninės elektroninės paskyros.

4. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Akademija įsipareigoja:

4.1.1. organizuoti Būrelio užsiėmimus užsakyme pasirinktu laiku ir vietoje;

4.1.2. organizuoti Būrelio užsiėmimus pagal individualią Akademijos ugdymo programą;

4.1.3. suteikti prieigą prie internetinės platformos, kurioje bus organizuojami Virtualaus Būrelio užsiėmimai;

4.1.4. Fizinio Būrelio užsiėmimų metu suteikti visas reikiamas užsiėmimams priemones.

4.2. Akademija turi teisę:

4.2.1. savo nuožiūra paskirti Būrelio užsiėmimų mentorių. Būrelio užsiėmimų mentoriui susirgus ar dėl kitų priežasčių negalint vesti užsiėmimų, jį pavaduoja kitas Akademijos nuožiūra paskirtas mentorius;

4.2.2. reikalauti, kad Klientas imtųsi efektyvių priemonių dėl netinkamo Vaiko elgesio Būrelio užsiėmimų metu;

4.2.3. pašalinti iš Būrelio užsiėmimo Vaiką už šiurkščius moralės ir/ar elgesio normų pažeidimus, nedelsiant apie tai informuojant Klientą. Tokiais atvejais pinigai už likusius, nelankytus užsiėmimus Klientui yra grąžinami proporcingai pagal nesuteiktų užsiėmimų dalį. Pašalinimas įvyksta tik po objektyvaus įvertinimo ir Kliento informavimo apie Vaiko elgesį užsiėmimų metu. Pinigų grąžinimas vykdomas per 30 d. d. nuo situacijos sprendimo.

4.3. Klientas įsipareigoja:

4.3.1. užsakydamas Būrelį, nurodyti teisingus savo ir Vaiko asmens duomenis;

4.3.2. Virtualaus Būrelio užsiėmimų metu suteikti Vaikui reikalingą kompiuterinę įrangą ir interneto ryšį;

4.3.3. užtikrinti, kad Vaikas sistemingai ir nevėluodamas dalyvautų Būrelių užsiėmimuose;

4.3.4. iš anksto įspėti Akademiją, jei Vaikas turi kokių nors specialių poreikių ar sveikatos sutrikimų, kurie gali pasireikšti Būrelio užsiėmimų metu;

4.3.5. atlyginti Vaiko padarytą žalą Akademijai ir/ar tretiesiems asmenims Būrelio užsiėmimų metu;

4.3.6. neperleisti šia Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų ir įgytų teisių tretiesiems asmenims;

4.3.7. nekopijuoti ir kitaip nesaugoti bei nesidalinti su trečiaisiais asmenimis Akademijos ugdymo programa, kuri yra laikoma Akademijos intelektinės veiklos rezultatu, kurią reikalinga saugoti kaip konfidencialią informaciją.

4.4. Klientas turi teisę:

4.4.1. sutikti, kad vaikas gali būti fotografuojamas/filmuojamas, o medžiaga gali būti panaudota kokybės užtikrinimo bei rinkodaros tikslais.

4.4.2. sutikti, kad vaikas būtų fotografuojamas/filmuojamas, bet medžiaga gali būti naudojama tik grupės tėvų informavimui apie vaikų veiklas ir kokybės tobulinimo tikslais įmonės viduje. Vaiko nuotraukos ir vaizdo medžiaga vidinėje sistemoje bus laikomi iki Būrelio sezono pabaigos;

4.4.3. nesutikti, kad vaikas būtų fotografuojamas/filmuojamas. Klientas supranta, kad tokiu atveju negalės gauti vaiko nuotraukų ar vaizdo medžiagos iš būrelio/stovyklos.

4.4.4. bet kada atšaukti savo duotą sutikimą – apie tai informavęs Akademiją raštu arba skambučiu, arba tai padaręs savo kliento paskyroje.

4.4.5. būti informuotas apie Vaiko pasiekimus ir elgesį Būrelio užsiėmimų metu;

4.4.6. dalyvauti Klientams skirtuose renginiuose ar susirinkimuose.

5. ATSISKAITYMAI

5.1. Būrelio kaina yra nustatoma pagal pasirinktą Būrelio tipą.

5.2. Būrelio mokestis yra abonementinis – mokama už visą mėnesio laikotarpį, nepriklausomai nuo to, kiek užsiėmimų Vaikas faktiškai lankė ar praleido. Už praleistus užsiėmimus mokestis nėra grąžinamas ir į kitus mėnesius neperkeliamas, išskyrus atvejus, kurie apibrėžti 3.11 ir 3.12 Sutarties punktuose.

5.3. Sąskaitos yra išrašomos už būsimus einamojo mėnesio užsiėmimus.

5.4. Įprastai laikoma, kad per kalendorinį mėnesį įvyksta keturi Būrelio užsiėmimai, tačiau užsiėmimų įvykus daugiau arba mažiau, atitinkamu atveju Būrelio kaina proporcingai daugiau arba mažiau įvykusių užsiėmimų skaičiui yra padidinama ar sumažinama, pateikiant apmokėti kito mėnesio sąskaitą už Būrelį.

5.5. Klientas už Būrelį moka tokia tvarka:

5.5.1. pirmąją įmoką, kurios dydis yra lygus vieno kalendorinio mėnesio (keturių) Būrelio užsiėmimų skaičiui, sumoka Būrelio užsakymo metu. Jei Akademija suorganizuoja mažiau negu keturis Būrelio užsiėmimus per pirmąjį kalendorinį mėnesį, proporcingai neįvykusių užsiėmimų skaičiui yra sumažinama kito mėnesio sąskaita už Būrelį arba priešingai – jei Akademija suorganizuoja daugiau negu keturis Būrelio užsiėmimus per pirmąjį kalendorinį mėnesį, proporcingai daugiau įvykusių užsiėmimų skaičiui yra padidinama kito mėnesio sąskaita už Būrelį.

5.5.2. kitas įmokas sumoka iki einamojo mėnesio 15-tos dienos, pagal Akademijos pateiktas apmokėti sąskaitas už Būrelį.

5.6. Iki kiekvieno einamojo mėnesio 6-tos dienos, Klientui skirtas sąskaitas už Būrelį, Akademija patalpina Kliento asmeninėje elektroninėje paskyroje ir išsiunčia Klientui elektroniniu paštu.

5.7. Klientui vėluojant daugiau nei du mėnesius iš eilės apmokėti Akademijos sąskaitas, Akademija turi teisę vienašališkai, be papildomo perspėjimo neleisti Vaikui dalyvauti Akademijos organizuojamuose Būrelio užsiėmimuose iki kol Klientas visiškai atsiskaitys su Akademija. Draudimas Vaikui dalyvauti Akademijos organizuojamuose Būrelio užsiėmimuose neatleidžia Kliento nuo šia Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymo.

5.8. Klientui neapmokant sąskaitos du mėnesius ir ilgiau, Robotikos akademija pasilieka teisę Kliento duomenis perduoti skolų išieškojimo administratoriui, prieš tai informavusi Klientą el. paštu, kuris buvo nurodytas registracijos į Būrelį metu.

6. NUOLAIDOS

6.1. Šioje Sutartyje nurodytos nuolaidos taikomos automatiškai Klientui užsakant Būrelį tuo pačiu elektroninio pašto adresu.

6.2. Atsižvelgiant į Kliento lojalumą, Akademija taiko trijų lygių narystes: bronzinės, sidabrinės ir auksinės, kurios suteikia atitinkamas nuolaidas Klientui užsakant kitų Akademijos mokslo metų Būrelį (nuolaidos nesisumuoja):

6.2.1. Bronzinio lygio (5% nuolaida) narystė suteikiama Klientui, jei vaikas lankė vieną būrelių sezoną (kuris laikoma, kad prasideda rugsėjo 1 d. ir baigiasi kitų metų birželio 30 d.) ar vieną kartą vyko į Robotikos akademijos vasaros stovyklą;

6.2.2. Sidabrinio lygio (10% nuolaida) narystė suteikiama Klientui, jei vaikas lankė du būrelių sezonus (kurie laikoma, kad prasideda rugsėjo 1 d. ir baigiasi kitų metų birželio 30 d.) ar du kartus vyko į Robotikos akademijos vasaros stovyklas;

6.2.3. Auksinio lygio (15% nuolaida) narystė suteikiama Klientui, jei vaikas lankė tris būrelių sezonus (kurie laikoma, kad prasideda rugsėjo 1 d. ir baigiasi kitų metų birželio 30 d.) ar tris kartus vyko į Robotikos akademijos vasaros stovyklas.

6.3. Klientui įsigyjant du būrelius, automatiškai taikoma papildomo produkto (20 proc.) nuolaida. Nutraukus vieną iš sutarčių anksčiau laiko arba pasibaigus vienos sutarties terminui ir Kliento paskyroje likus tik vienam aktyviam būreliui – papildomo produkto nuolaida nebegalioja. Nuolaida su kitomis nuolaidomis nesisumuoja.

6.4. Nuolaidos, kurios buvo pritaikytos įsigijant Būrelio abonementą, nėra įtrauktos į Būrelio ir NVŠ krepšelio sutartis.

7. SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS

7.1. Ši Sutartis laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo momento, kai Klientas Būrelio užsakymo formoje pažymi mygtuką „Sutinku su Sutartimi“ ir sumoka nustatyto dydžio mokestį už Būrelį.

7.2. Sutartis galioja:

7.2.1. Iki Akademijos mokslo metų pabaigos, jei Klientas užsakė Fizinio Būrelio užsiėmimus;

7.2.2. 9 mėnesius, jei Klientas užsakė Virtualaus Būrelio užsiėmimus.

7.3. Ši Sutartis gali būti nutraukta bendru Šalių raštišku susitarimu.

7.4. Klientas turi teisę neteismine tvarka vienašališkai nutraukti šią Sutartį prieš terminą, nenurodydamas svarbių priežasčių, tačiau apie tokį sutarties nutraukimą privalo raštu informuoti Akademiją ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki einamojo mėnesio pabaigos.

7.4.1. Klientas, nutraukęs Sutartį pagal šį Sutarties 7.3 punktą nėra atleidžiamas nuo pareigos sumokėti Būrelio mokestį už einamąjį mėnesį.

7.4.2. Klientas, nutraukęs Sutartį pagal šį Sutarties 7.3 punktą ir apmokėjęs einamojo mėnesio sąskaitą, yra įsipareigojęs išlankyti užsiėmimus iki mėnesio pabaigos.

7.4.3. Klientas turi teisę neteismine tvarka vienašališkai nutraukti metinį abonementą prieš terminą t.y. anksčiau nei po 9 mėnesių, nenurodydamas svarbių priežasčių, tačiau apie tokį sutarties nutraukimą privalo raštu informuoti Akademiją ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų. Klientas nutraukęs Sutartį šiuo Sutarties punktu, nėra atleidžiamas nuo pareigos sumokėti Būrelio mokestį už vieną mėnesį.

7.5. Jeigu dėl Akademijos kaltės (pvz., mentoriaus liga, pavadavimo neradimas) daugiau nei du kartus iš eilės nėra suorganizuojami Būrelio užsiėmimai, Klientas turi teisę neteismine tvarka vienašališkai nutraukti šią Sutartį prieš terminą, apie tai raštu įspėjęs Akademiją prieš 2 kalendorines dienas. Klientui nutraukus Sutartį šiuo Sutarties punktu, Akademija grąžina Klientui jo sumokėtus pinigus už nesuorganizuotus Būrelio užsiėmimus.

7.6. Akademija turi teisę neteismine tvarka vienašališkai nutraukti šią Sutartį prieš terminą dėl Kliento kaltės, apie tai raštu įspėjusi Klientą prieš 7 kalendorines dienas jeigu Vaiko elgesys prieštarauja moralės ir/ar bendroms elgesio normoms;

7.7. Vaikas daugiau nei du mėnesius iš eilės praleidžia Būrelio užsiėmimus be jokių priežasčių;

7.8. Klientas vėluoja daugiau kaip du mėnesius iš eilės visiškai ar iš dalies apmokėti jam pateiktas Akademijos sąskaitas.

7.9. Sutarties nutraukimas Kliento iniciatyva nesant Akademijos kaltės ar dėl Kliento kaltės neatleidžia Kliento nuo pareigos atsiskaityti su Akademija pagal jam pateiktas apmokėti sąskaitas.

8. PINIGŲ GRĄŽINIMAS

8.1. Klientui grąžinami pinigai tik už tas paslaugas (užsiėmimus), kurios nebuvo suteiktos dėl Akademijos kaltės ir kurių negalima kompensuoti kitu laiku ar forma (pvz., virtualiu būdu ar kitu užsiėmimu).

8.2. Pinigų grąžinimas taip pat galimas, jeigu Klientas Sutartį nutraukia dėl Akademijos kaltės pagal 7.5 punktą.

8.3. Pinigų grąžinimas nėra vykdomas už Vaiko praleistus užsiėmimus, nebent taikomi 3.11 arba 3.12 punktuose nurodyti išimtiniai atvejai.

8.4. Visais atvejais, kai pinigų grąžinimas yra vykdomas, suma yra proporcinga nesuteiktų paslaugų daliai, įskaitant visus galimus taikytus mokėjimus, nuolaidas ir permokas.

8.5. Pinigų grąžinimas Klientui yra atliekamas per 30 d.d.

9. NEFORMALAUS VAIKŲ ŠVIETIMO KREPŠELIS

9.1. NVŠ krepšelio kompensacijos dydis

9.1.1. NVŠ krepšelio kompensacijos dydį nustato Kliento gyvenamosios vietos savivaldybė, kurios teritorijoje įsigyjamas būrelis.

9.1.2. Dvigubas NVŠ krepšelis gali būti skiriamas mokiniams, kuriems Mokinių registre nurodyti vidutiniai, dideli arba labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai. Kiekviena savivaldybė gali taikyti papildomus kriterijus dvigubo NVŠ krepšelio skyrimui.

9.2. NVŠ krepšelio prieiga ir apribojimai

9.2.1. NVŠ krepšelių skaičius yra ribotas ir skiriamas pagal savivaldybės nustatytą tvarką.

9.2.2. NVŠ krepšelio finansavimas skiriamas tik tuo atveju, jei Kliento vaikas tuo metu nenaudoja NVŠ krepšelio finansavimo kitame būrelyje.

9.2.3. Akademija neįsipareigoja informuoti Kliento apie NVŠ krepšelio naudojimą kitame būrelyje.

9.3. Registracija ir NVŠ krepšelio skyrimo procesas

9.3.1. Norėdamas pretenduoti į NVŠ krepšelio finansavimą, Klientas registracijos metu užsakymo formoje privalo pažymėti pasirinkimą „Noriu gauti NVŠ finansavimą“. Šis pasirinkimas negarantuoja finansavimo skyrimo.

9.3.2. Teisę į NVŠ krepšelį turi vaikas, kuris mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas.

9.3.3. Klientai, pretenduojantys į NVŠ krepšelio finansavimą, eilės tvarka informuojami apie būtinybę pasirašyti NVŠ krepšelio sutartį.

9.3.4. NVŠ krepšelio sutartis turi būti pasirašyta per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo. Neįvykdžius šio reikalavimo, teisė į NVŠ krepšelį perleidžiama kitam klientui be papildomo informavimo.

9.4. NVŠ krepšelio finansavimo laikotarpis

9.4.1. Neformaliojo vaikų švietimo (NVŠ) krepšelio finansavimas skiriamas einamiesiems mokslo metams nuo rugsėjo 1 d. iki birželio 30 d., vadovaujantis galiojančiais teisės aktais. Tikslūs finansavimo laikotarpiai gali būti nustatomi arba koreguojami savivaldybės patvirtinta tvarka, atsižvelgiant į jos kompetencijai priskirtus teisės aktus ar kitus norminius dokumentus.

9.4.2. Dažniausiai sausio mėnesį NVŠ krepšelio finansavimas neskiriamas. Apie tai Klientai informuojami iš anksto, jei savivaldybė nenustato kitaip.

9.5. Papildomos nuostatos

9.5.1. Akademija pasilieka teisę keisti NVŠ krepšelio skyrimo tvarką pagal savivaldybės reikalavimus ar kitus teisės aktus.

9.5.2. Klientas įsipareigoja savarankiškai sekti informaciją apie NVŠ krepšelio skyrimo procesą ir laikytis nustatytų terminų.

9.5.3. Pasirašius NVŠ teikimo sutartį klientas privalo užtikrinti reguliarų vaiko užsiėmimų lankomumą, informuoti Akademija apie mokinio sveikatos sutrikimus, suteikti asmens duomenis (vardas, pavardė, mokinio asmens kodas, kontaktai), kurie su sutartimi teikiami NVŠ tikslinį finansavimą koordinuojančioms institucijoms dėl NVŠ programos finansavimo.

10. NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)

10.1. Nė viena Sutarties Šalis nėra laikoma pažeidusi Sutartį arba nevykdanti savo įsipareigojimų pagal ją, jei įsipareigojimus vykdyti jai trukdo nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, atsiradusios po Sutarties įsigaliojimo dienos.

10.2. Nenugalimos jėgos aplinkybių sąvoka apibrėžiama ir Šalių teisės, pareigos ir atsakomybė esant šioms aplinkybėms reglamentuojamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsnyje bei Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.

10.3. Jei Šalis mano, kad atsirado nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės, dėl kurių ji negali vykdyti savo įsipareigojimų, ji nedelsdama informuoja apie tai kitą Šalį, pranešdama apie aplinkybių pobūdį, galimą trukmę ir tikėtiną poveikį.

10.4. Atsiradus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms dėl kurių Akademija negali organizuoti Fizinio Būrelio užsiėmimų, Sutarties galiojimo terminas yra automatiškai pratęsiamas tiek, kiek egzistavo nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės arba bendru Šalių sutarimu Fizinio Būrelio užsiėmimų tipas laikinai pakeičiamas į Virtualaus Būrelio užsiėmimų tipą, nepakeičiant kitų šios Sutarties sąlygų.

11. KITOS NUOSTATOS

11.1. Visi Šalių pranešimai ar kita informacija, taip pat su šia Sutartimi susijusios pretenzijos turi būti pateiktos raštu ir yra laikomos tinkamai įteiktomis, jei yra siunčiamos registruotu paštu ar elektroniniu paštu arba įteikiant asmeniškai, naudojant šiuos kontaktinius duomenis: Akademijai adresu Kęstučio g. 47, Vilnius ar elektroniniu paštu [email protected]; Klientui jo asmeninėje elektroninėje paskyroje nurodytais kontaktais.

11.2. Šalys privalo nedelsdamos raštu informuoti viena kitą apie jų kontaktinių duomenų pasikeitimus. Bet kuri Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali reikšti pretenzijų kitai Šaliai dėl neįvykdytų įsipareigojimų, susijusių su šia Sutartimi.

11.3. Šiai Sutarčiai taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.4. Akademija renka, saugo ir naudoja asmens duomenis apie Klientą ir Vaiką laikydamasi asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių įstatymų. Klientas, sudarydamas šią Sutartį patvirtina, kad jam buvo sudarytos sąlygos ir jis susipažino su Akademijoje galiojančia privatumo politika dėl asmens duomenų tvarkymo, savo teisėmis ir sutinka, jog Akademija rinktų ir tvarkytų jo ir Vaiko asmens duomenis, būtinus šios Sutarties vykdymui. Klientas, norėdamas pakartotinai perskaityti Akademijoje galiojančią privatumo politiką dėl asmens duomenų tvarkymo, tai gali atlikti atvykęs tiesiogiai į Akademiją arba Akademijos interneto tinklalapyje (https://robotikosakademija.lt/privatumo-politika/).

11.5. Bet kokie iš šios Sutarties kylantys arba su ja susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat šios Sutarties pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus pasiekti susitarimo per 30 kalendorinių dienų, toks

ginčas ar nesutarimas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka kreipiantis į kompetentingą ginčus nagrinėjančią instituciją.

11.6. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš Sutarties yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. +370 5 262 6751, faksas + 370 5 279 1466, el. paštas [email protected], interneto tinklalapis http://www.vvtat.lt/).

11.7. Tuo atveju, jeigu Klientui kyla bet kokių su šios Sutarties aiškinimu arba taikymu susijusių klausimų, Klientas gali susisiekti su Akademija šiais bendraisiais kontaktais:
telefonu +370 5 25 25 713 arba elektroniniu paštu [email protected].