Pasirinkite amžiaus grupę, miestą bei užsiėmimų tipą
Mes tikime, kad svarbiausias dalykas yra mylintis, įkvepiantis ir kompetetingas vadovas, kuris sukurs nepamirštamą mokymosi nuotykį Jūsų vaikui!
Nuo pedagogų iki aktorių - visos mūsų būrelių vadovų gyvenimiškos patirtys garantuoja įkvepiančius, išskirtinius ir nuotykių kupinus mokslų metus.
Visi būrelių vadovai - tikri savo srities profesionalai, didelę laiko dalį skyrę specialiems techniniams, pedagoginiams ir psichologiniams mokymams.
Kalbėti vaikų kalba - visų mūsų vadovų super galia. Išmanydami populiariausias vaikų tendencijas, vadovai greitai sukuria jaukią, draugišką aplinką ir tampa Jūsų vaikų geriausiais draugais!
Būrelio mokestis yra abonementinis - mokama kas mėnesį.
Būrelio kaina susideda iš užsiėmimų skaičiaus per menesį, todėl, kai kuriais mėnesiais galite gauti mažesnes arba didesnes sąskaitas. Jei einamąjį mėnesį vyks 5 užsiėmimai, iki to mėnesio 5 dienos gausite sąskaitą už 5 užsiėmimus, atitinkamai kaina mažės jei tą mėnesį gausis tik 3 užsiėmimai.
Pirmoji registracija skirta apmokėti už 4 užsiėmimus. Jei registruodamiesi sumokėjote už 4 užsiėmimus, bet nuo registracijos įvyko mažiau užsiėmimų, įmoka už likusius kartus persikels sekančiam mėnesiui.
Jei vaikas yra mokyklinio amžiaus, galite pretenduoti gauti tam tikro dydžio (5-20 eurų, priklausomai nuo savivaldybės) valstybės finansavimą. Jei norite pretenduoti gauti NVŠ krepšelį, registruodamiesi į būrelį paspauskite varnelę prie skilties „Noriu gauti NVŠ finansavimą“. Pretenduojantys gauti NVŠ finansavimą vėliau eilės tvarka bus informuojami apie būtiną NVŠ krepšelio sutarties pasirašymą. Finansavimas galimas nuo spalio mėnesio. Finansavimas suteikiamas tik kai gaunate patvirtinimą iš mūsų. Pastaba: vietų skaičius ribotas!
Plačiau apie NVŠ krepšelį ČIA.
Kūrybiškumas, problemų sprendimas, inžinerinis mąstymas - tai tik maža dalis kompetencijų, kurių pagrindus būrelyje įgis jaunieji išradėjai. Šiais metais pristatome visiškai naują programą, skirtą tam, kad iš vienos valandos susitikimo per savaitę vaikai pasiimtų kuo daugiau.
Mokymasis per žaidimą, atsižvelgiant į šio amžiaus vaikus yra vienas vertingiausių faktorių, norint sudominti vaiką ir taip suteikti jam reikalingų žinių. Vaikai ne tik smagiai praleis laiką, bet ir lavins smulkiąją motoriką, spręs logines ir matematines užduotis, sužinos netikėtų faktų apie pasaulį bei kurs LEGO robotų prototipus, kurie spręs iškilusias problemas. Šių mokslo metų programa orientuota į darnaus vystymosi tikslus, nes tik prasmingai mokydamiesi šiandien sukursime reikšmingus pokyčius ateityje.
Šiais metais mažųjų išradėjų laukia atnaujinta programa, atsinaujinę veikėjai ir dar daugiau kvapą gniaužiančių nuotykių!
Būrelio metu lavinamas ne tik vaikų kūrybiškumas, konstravimo gebėjimai, loginis mąstymas, bet ir programavimo įgūdžiai, kurių progresyvėjimas yra grįstas CSTA K-12 standartais. Susipažįstame ir susidraugaujame su skaitmeninėmis sąvokomis, tokiomis kaip dirbtinis intelektas, augmentuota bei virtuali realybė. Kūrybinėse pamokose naudojame naujausius įtraukiuosius įrankius, skatiname vaikų mąstymą, įsitraukimą į diskusiją, argumentavimą. Šios pamokos turinys yra pateikiamas video formatu.
Užsiėmimuose naudojame naujausius, spalvingus LEGO Education rinkinius, robotų prototipus programuojame naudojant vaizdinius programavimo blokelius, taip vaikai mokosi kurti sekas. Programavimo ir konstravimo progresyvėjimo programos tikslas - vaikų gebėjimas patiems improvizuoti konstruojant, pritaikant inžinerines žinias, programuojant, išmanant kiekvieno blokelio veikimą ir sąveiką vienas su kitu. Mokymasis per žaidimą įgalina vaiką įsitraukti į mokymosi procesą labai lengvai. Įtraukiančios pamokų istorijos bei joms pritaikyti unikalūs konstruktai yra kuriami mūsų kūrėjų komandos Lietuvoje, bei pritaikomi atsižvelgiant į raidos psichologiją bei vaikų gebėjimus. Šių mokslo metų programa yra pilnai orientuota į darnaus vystymosi tikslus, kurių dėka vaikai mokosi ne tik pažinti problemas, tačiau ir jas spręsti pasitelkiant inovacijas.
Visiškai nauja mokslo metų programa orientuota į inžinerinį mąstymą, integruotą ugdymą bei pasaulio pažinimą ir sustiprintą konstravimą. Mokiniai dirbdami su pačiu naujausiu Lego Education Spike Prime rinkiniu mokysis programavimo pagrindų programą rašydami programavimo blokelių pagalba.
Pradėdami nuo pat pradžių vyresnėse klasėse daug lengviau valdys tekstinį programavimą. Šiais metais skirsime dėmesio ir skaitmeninei kompetencijai tam, kad kiekvienas būtų saugus internete bei tinkamai gebėtų valdyti technologijas. Visa tai sujungsime mokydamiesi per žaidimą, rengdami varžybas bei dirbdami komandose. Šių mokslo metų programa orientuota į darnaus vystymosi tikslus, nes tik prasmingai mokydamiesi šiandien sukursime reikšmingus pokyčius ateityje!
Visiškai nauja mokslo metų programa orientuota į inžinerinį mąstymą, konstravimo gebėjimų lavinimą, kūrybiškumo išlaisvinimą, sustiprintą programavimą ir varžybas. Nuo šiol antrokai pradeda mokytis programuoti tekstiniais blokeliais. Taip jie ne tik mokosi sudėtingesnio programavimo ir įmantresnių loginių sekų, bet tuo pačiu mokosi ir anglų kalbos bei praplečia savo žodyną mokydamiesi apie atstumus, pasisukimus per minutę ir t.t.
Kiekvienos pamokos pagrindas - visiškai nauja įtraukianti istorija bei edukacija paremta, ne tik inžinerinėmis subtilybėmis, bet ir darnaus vystymosi tikslais (švari energija, sveikata, klimato poveikis, mus supanti aplinka, sausumos ir vandens gyvūnai ir t.t.)
Į metų turinį įtraukėme naujo tipo pamokas - varžybas. Šių pamokų fokusas yra kūrybiškumas ir kritinis mąstymas, kuris jauniesiems išradėjams padės rasti geriausią sprendimo būdą, susidūrus su pamokoje iškilusiomis problemomis.
Vaikų pamiltos skaitmeninės kompetencijos pamokos atsinaujina! Per žaidimus ir interaktyvias užduotis supažindinsime išradėjus su dirbtiniu intelektu, augmentuota realybe, saugumu internete, socialinių medijų privalumais ir pavojais, internetiniais sukčiais ir t.t.
Ir žinoma, begalė interaktyvių užduočių paremtų aritmetika bei loginiu mąstymu leis pasinerti į nesibaigiančius nuotykius ir išlaisvinti PROtą!
Gyvename nuolat besikeičiančiame technologijų pasaulyje, todėl siūlome būtent tokį būrelį, kuriame susitinka LEGO entuziastai, robotų mylėtojai ir technologijų gerbėjai. Kiekviena mėnesio pamoka orientuota į skirtingą temą: konstravimą, programavimą, varžybas ir skaitmeninės kompetencijos ugdymą.
Kai aplink tiek daug technologijų labai svarbu, kad kiekvienas gebėtų tinkamai jomis naudotis bei išnaudoti jų teikiamas galimybes, ne mažiau svarbus ir saugumas internete. Kritiškai mąstydami, spręsdami problemas ir kurdami prototipus mokiniai įgis ateityje jiems reikalingų kompetencijų.
Šių metų tikslas spręsti problemas, mokytis, tobulėti ir mąstyti visiškai naujai. Pradėdami šiandien mokytis spręsti problemas, auginame išradėjus, kurie kurs reikšmingus pokyčius ateityje!
Gyvename nuolat besikeičiančiame technologijų pasaulyje, todėl siūlome būtent tokį būrelį! Čia susitinka patys ištikimiausi LEGO mylėtojai ir neria į dar sudėtingesnį konstravimo bei programavimo pasaulį.
Į kiekvieną problemą reikia mokėti pažvelgti iš įvairių kampų, todėl kiekviena mėnesio pamoka orientuota vis į kitą kompetenciją: konstravimą, programavimą, varžybas ir skaitmeniškumą. Kai aplink tiek daug technologijų labai svarbu, kad kiekvienas gebėtų tinkamai jomis naudotis bei išnaudoti jų teikiamas galimybes, ne mažiau svarbus ir saugumas internete. Kritiškai mąstydami, spręsdami problemas ir kurdami prototipus mokiniai įgis ateityje jiems reikalingų kompetencijų.
Šių metų tikslas spręsti problemas, mokytis, tobulėti ir mąstyti visiškai naujai. Vis dėl to būreliuose pasaulio ir neišgelbėsime, bet tik prasmingai mokydamiesi šiandien, sukursime reikšmingus pokyčius ateityje.